Ja ühel ilusal detsembrikuisel laupäeval panime ka oma rajahooajale punkti, kui võtsime koosseises Raul Urberg ning Janar ja Art osa Eesti Virtuaalse Autospordi Liidu korraldatud 6H kestvussõidust legendaarsel Daytona ovaalrajal. Muidugi selle Road Course versioonil, et paar paremkurvi ikka ka teha 6H peale.
Võistlus sõideti muutuvates oludes ja kahes võistlusklassis – GTP ja GT3. Kuigi olud olid muutuvad, siis peab ütlema, et rehvid autode all jäid terve sõidu vältel muutumatuks. Ei saanudki aru kuidas, aga umbes 90% võistlejaterivist hoidis masinaid rajal terve vihmasaju vältel just kuivarehvidel. Ehk nagu vormel üheski, pidi möönma, et vihmarehvid olid veel mõttetumad, kui katse 6H sõidu alguses võitjat ennustada.
Plot twistid
Ja tõsi ta on, et võitjat ennustada oli seegi kord tänamatu töö mõlemas klassis. Näiteks, GTP klassis võttis lõpuks üheringilise eduga kindla võidu Team Maiu Pink koosseisus Eke Tom Paat ja Rainer Ressar. Seda aga hoolimata sellest, et avaringidel tehtud spin paigutas nad võistlejaterivi lõppu.
Samal ajal, kui Maiu crew alustas oma tõusu läbi võistlejaterivi, tõusis esmastel stintidel varaseks favoriidiks hoopis kvali võitnud Ekes Racing White tiim koosseisus Meelis Saun ja meie hobikardisarjas see aasta ilma teinud Romi Tammann.
Romi sisenemine simracingu maailma kusjuures on ka otseselt seotud Corneri sarjaga, sest just EVAL SimRig Challange raames sai Romi oma simracingu pisiku kätte ja ka esimesed treeningsessioonid EVAL HQ-s kirja.
Nüüd siis aasta kulminatsiooniks Ekes Racing White värvides II koht. Poodiumi tegi terviklikuks korralik all-star line up EST 1 Racing näol, mille liikmed Raimo Kulli ja Mario Haugas enda puna-musta bemmi sündmusterohke võistluse järel kolmandana üle finišjoone tüürisid.
Võiduambitsioonid
Ka GT3 klassis oli plot-twiste küllalt. CARL Simsport Salajane tiim koosseisus Bob de Huisbaas, Denis Marquardt, Phillip Jurek ei teinud mingit saladust oma võiduambitsioonidest. Nad juhtisid oma kauni ja sirgetel rakett-kiire Mersu sõidu esimeses pooles liidrikohale ja pidasid siis vastu ühe tigeda Mustangi arvukatele rünnakutele Radix Racing Red tiimi poolt koosseisus Silver Tamm ja Rasmus Varblane. Lõpuks, pärast piiika üritamist, pani Radix Racing siiski koduvälja eelise maksma ja võttis liidrikoha, mida ta enam ei loovutanud.
Ilus & Närviline Audi R8
Nagu enne mainitud, oli stardis ka Corner 1 ja peab väga erapooletult ütlema, et meie strateegia oli sama geniaalne nagu Jeremy Clarkson.
Esiteks valisime me ainsana ilusa, aga närvilise Audi R8, et konkurentide pea sassi ajada. Seejärel oli meie plaan avaringil kurv 1 hästi läbida. Ka see tuli välja.
Ülejäänud strateegia lähtus põhimõttest, et kui meie ei tea, mida me teeme, siis ei tea seda ka meie konkurendid. Ning sellel geniaalsel liikumisel, mis ka meile endale selge ei olnud, kerkisime me lõpuks viimaselt 23. kohalt 18. kohale (tehnikaspordi võlud/valud).
Sinna vahele jäid seiklused boksis ning kolme sõitja õppimisprotsess nii raja kui autoga. Samal ajal üritasime ringe pähe tegevatele liidritele mitte ette jääda ja välja uurida, kus me kaotame ja kus meil isegi on tempot. Lõpuks oli see puhas nauding.
Need pikad stintid vägagi epic välimusega Daytonal, rütmi leidmine ja oma tsooni ära kadumine – see on võlu, mida ainult kestvussõit sellisel levelil oleks saanud pakkuda.
Tänud EVAL!
Selles vallas soovime tänada kogu EVALi crew-d eesotsas Hannes Ross ja ülekande teieni toonud Argo Tederiga, tänu kellele sai Corner 1 tiim läbida võistluse EVAL-i uusimal simringil. Ekraanid vasakul ja paremal olid eriti kestvussõidu mõttes väga kasulikud. Tekkis hoopis teistsugune ruumitunnetus, öösõit oli omaette elamus ja hea oli jälgida, kus kaasvõistlejad on. Sellel noodil täname ka kõiki kaasvõistlejaid ning muidugi Ardo Algpeusi, kellega Artil oli lust, nagu alati, oma stintide vahepeal etappi kommenteerida. Lõpetuseks meie poolt erilised tänud Raul Urbergile, kes on see aasta koos Corneriga igasugust pulli teinud. Kuigi Raulil ei ole palju simukogemust, on selge, et vennal on talenti. Lõppjärelduseks oli meil igastahes sees, et selles koosseisus on meil, millele ehitada. Palju-palju-palju ehitada muidugi. 😉
Nüüd on selleks aastaks sõidud sõidetud ja ootame pingsalt jõuluvana sõite. Ootame juba huviga ka EVAL-i 2025 GT-hooaega, mis algab 12.01.2025 ja millega seoses tuleb meil järgmine aasta alguses ka saade.