Ok, good to know
Kimi Antonelli
Miami, mis pole veel vast F1 fännidele täielikult suutnud kolme aastaga hinge pugeda, on siiski nüüd juba hakanud mälestusi tootma. See muutuvate oludega sprint tootis neid üksjagu. See oli sõit, kus igal otsusel oli suur kaal ja nii mõnigi sõitja ilmselt õppis siit nii mõndagi.
- Kimi õppis, et kui oled avakurvis välimisel joonel ja konkurent on su kõrval, siis ei anna keegi sulle ruumi.
- Fernando õppis, et kui surud Liami rajalt välja, siis Liam üritab ennast rajale tagasi läbi sinu auto suruda.
- Ja Oscar õppis…
Ee no ei teagi. Kas oleks pidanud varem boksi minema, nagu Lewis? Lewisele töötas see plaan kaunilt, kes on see aasta Ferrariga sprindis mingi võluvitsa leidnud justkui. Või oleks pidanud ootama turvaautot nagu Lando? Landole töötas see 12 kuu jooksul Miamis juba teist korda. Aga ei, siit pole tegelt midagi õppida. Tsiteerides Dwight Schrute The Office sarjast, “Not everything’s a lesson, Ryan. Sometimes you just fail”. Ehk tõesti, Oscar tegi kõik õigesti ja vahel lihtsalt ei lähe asjad sinu teed.
Teest rääkidest. See, et RB Verstappeniga Antonellile teed ei andnud boksi keeramisel, oli tiitlivõitluse koha pealt suure mõjuga. Kui RB tahab olla see must hobune McLarenite vastu see hooaeg, siis sellist asja ei saa juhtuda. Oeh, põnev oli ju. Näeme öösel kvalis ja naudmie seniks Silveri ägedat ja reaalajas kirja lastud kokkuvõtet. 😉
Leclerc on seinas
Taevas on hall, vihma kallab alla mõnuga. Minnakse rajale tegema tunnetusringe. Ja tegelikult sõit pole jõudnud veel alatagi, kui meil on juba esimene katkestaja.
Charles Leclerc hits the wall!! 😱
— Formula 1 (@F1) May 3, 2025
With rain falling heavily, Leclerc sustains heavy damage on his way to the grid after contact with the wall#F1 #F1Sprint #MiamiGP pic.twitter.com/XGiaxPPuBq
Lap by lap recap
Formation lap
Alustame turvaauto taga. Verstappen laseb kurvis pikale ja saame Race Controlilt teate, et stardiprotseduur tühistatakse ja kõik sõitjad naasevad boksi tagasi.
Race restart
Sõitsime 2 ringi turvaauto taga, rada järjest kuivem ja lõpuks antakse auhinnaks standing start.
Antonelli survet on tunda läbi ekraani. Mulle tuleb kohe meelde ka 2008 aasta Vetteli start Toro Rossoga Monzas. Tingimused sarnased. Rookie ja kogu maailm on sind vaatamas
5 tuld kustuvad ja start on antud. Reaktsioonid on head. Piastri ei anna armu, Antonelli laseb pikale, mõlemad McLrenid on Mersu nüüd seljataha jätnud. Verstappen sai samuti positsiooni parandused.
Lawson teeb elu stardi
Sellised tingimused ja surve mulle meeldivad. Sõit on kohe põnevam ja ettearvamatum. Liam tõuseb stardis 5 kohta. Äge on näha, kuidas enesekindlus on naha vahele tagasi pugenud.
4.ring
Sainz mudib Oconi ja tahab temast kangesti mööda saada nii sisekurvist kui ka väljast poolt.
Läheb kuivemaks
Kuiva joont hakkab aina rohkem paistma, huvitav kas julgetakse tulla ka rehve vahetama? Samas 7.ringil vaadata, kuidas Antonelli uisutab, võib selleks veel liiga vara olla.
9.ring
Trajektoori vaadates otsib terve stardirivi kohati märjemat joont, et rehve jahutada & neid pikemalt grainimise eest kaitsta. Nüüd ongi küsimus, mida on mõistlikum teha. Panna slickid & riskida või tulla interitega lõpuni?
Esimesed boksipeatused
Hamilton tuleb sisse, Sainz ja Stroll samuti. Panused on tehtud, nüüd tuleb huviga vaid jälgida, kas see ka ära tasub.
Verstappen & Antonelli boksis kokku
Unsafe release RedBulli poolt. Antonelli ei saa Boksi. Kõik mis sai valesti minna, see ka valesti läks.
Alonso paneb seina
Hamilton oli liikumas võidu poole. McLarenid jäid boksipeatustega hiljaks, aga Lawson suutis sõita Alonsole tagant sisse ja rajale tuleb turvaauto, mis päästis Norrise ja Piastri “halvast õnnest” ja lõpetame sõidu turvaauto taga.
Anna teada oma mõtetest GP kohta kommentaarides