...

Kaks Eesti meest vs maailma parimad

Kevadine Belgia, lennukiga saabuvad Karmo Kerb & Eduard Varkel, et esimesel külastusel teha põhjalik tutvumine Wavre kardirajaga ja alustada treeningutega. Rada on põnev, tehniliselt keeruline, aga mitte “huvitav” nagu uue ja ebamaise toidu kohta ütled vaid päriselt põnev.

Treeningud

Esimese vaatuse treeningutel võib lugeda õnnestunuks. Jällegi ei saa unustada, et tegu on väljakutsega mitmel tasandil. Kolm päeva treeninguid. Õpid tundma rada ja proovid mõista, kuidas kardiga kõige paremini läbi saada.

Pärast sõite põhjalik analüüs videopildis, kus kohast saab sõidujooni paremaks lihvida. Omavahel teadmiste & kogemuste vahetamine, et välja selgitada, mis töötab, mis mitte ja siis tuleb veel kodumaale tagasi lennata, infot pisut kinnistada ning mai lõpus päris võistlustulle astuda.

Hakkame võistlema

Aeg lendab, eriti kui seda naudid ja nüüd Belgias tagasi olles on peamine küsimus, kuidas leida kiirust? Kuidas ikka, kui teha kõigepealt meeldetuletuseks vana hea track-walk. Lihtsalt ja rahulikult hindad oma professionaalse pilguga olukorda. Kõndides on muidugi aega rohkem kõigele mõelda. Kus pidurdada, kui üldse, hinnata apexid, exitid ning kuidas see kõik enda sõidustiiliga kokku sobitada.

Sõites on jällegi lugu teine, sest siis kõik ümberolev kaob. Oled lihtsalt sina ise, rada ja sinu kart. Teed esimesed ringid ära ja hakkad aina rohkem paremat aega otsima ja need lähevadki. Samas ega selle protsessi kohta ei öelda ilma asjata treening. See on korralik füüsiline väljakutse, mis päeva lõpuks korralikult läbi võtab.

#sõitjaemotsioonid

Jätkab Karmo oma sõnadega, kuidas sõidud kokku võtta.

Esimene päev

Mul ei õnnestunud Q1-s oma parimat ringi kokku panna, aga üldiselt läks kvalifikatsioon normaalselt. Oli võimalus viimasel ringil hea aeg kirja saada, aga kui liiga palju pingutada, siis rehvid kuumenevad 3-4 ringiga üle ja sinna mu aeg läks. Siiski kõik võimalused punktide kogumiseks olid endiselt alles ja motivatsioon püsis kõrgel.

HEAT 1-s olin kiire. Tundsin ennast kardiga rohkem ühenduses ja enesekindlus kasvas, selle tõestuseks ka seni parim ringiaeg. Hoidsin “pea madalal”, et teha esimene kvalifikatsioon tasa. Mul õnnestus teha mitmeid puhtaid möödasõite ja teenisin väärtuslikke punkte, mille abil kindlustada, koos järgmiste voorudega, võimalikult hea track position.

Teine päev

Ringiajad olid vägagi konkurentsivõimelised, sest olin maailma kiireimate hobikardisõitjatega samas grupis. Ja nagu ennist mainisin, siis tunne oli hea ja sõitsin Q2-s kiireima aja. Alustasin Heat 2 esikohalt, mille hiljem ka oma grupi võiduks vormistasin.

See tulemus tagas mulle kiire pääsu laupäevasesse A-finaali. A-finaalis suutsin püsida tempos ja lõpetasin laupäeva kõrge 11. kohaga. Kuna esimesel päeval (reedel) olid tulemused pisut tagasihoidlikumad, siis kogu nädalavahetuse kokkuvõttes saavutasin üldarvestuses 14. koha.

Jaga uudist

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.