See oli ka üks viis emadepäeve pidada…
Emadepäeval toimunud Corner 1 hobikardisarja tänavuse hooaja II etapil Õismäel oli tore näha, kuidas uus ja vana mitte ei vastandunud, vaid põimusid ägedalt. EVAL Challenge moodsas simus sõideti Porsche 84. aasta 962 C monstrumil Nordschleifet. Moodsa sõiduautotehnikute pädevusvõistluse masina kõrval käis STPV Challenge raames käsitsi ja ilma tööriistadeta kardi rehvivahetus. Danny’s burksiauto pakkus aga ikoonilist smashburksi läbi moodsate võtete. Ka Õika rada ise, mis on alates 90ndatest üsna muutmata, pakkus uusi lahendusi. Nagu näiteks palju kõneainet tekitanud viimase boksikurvi kitsamaks tegemine rehvidega.
See uus-vana harmoonia kandus muidugi ka rajale. Kõik sõidud andsid meile põnevad kombinatsioonid noorematest ja vanematest, suhtelistest uustulnukatest ning tuttavatest nägudest. Lõpuks väljus sellest kõigest esikohal üldarvestuses Romi Tammann, kes asus sellega ka üldarvestuse liidriks. Kõneainet pakkusid lisaks Romile aga väga paljud.
Jõudemonstratsioonid ja loosiõnn
Tammann (TK Racing) oli seekord klass omaette ja näis võistlust veenvalt konrollivalt. Kvalivõit, HEAT-ide võit ja üldvõit tulid näiliselt ilma suurema draamata. Romi oli vana rahu ise ja andis ka endale omase Kimi stiilis inteka.
Ainult kiireima ringi suutis Romi eest endale napsata A-finaalis 10ndana lõpetanud Kristo Kappet (IJ Racing x EVAL), kes kinnitas eelmisel hooajal näidatud suurt arengut. Romi ülesande tegi natuke lihtsamaks ka see, et mitu põhikonkurenti kogesid kehva loosiõnne kas HEAT-is või kvalis. Nagu näiteks Sander Sasi (Tyre Swift Racing Team) ja Kristjan Salvet (McBull). Ebaõnnest kardiloosil rääkides aga ei suuda keegi paraku selles vallas silmi ette teha Silver Jõffertile. Kiire piloot, kes meie sarjas alatasa kardiloosides selle kõige lühema kõrre kipub tõmbama. Nii läks ka Õismäel, pannes ta nii koos Salvetiga osaks ühest kõigi aegade konkurentsitihedaimast E-Finaalist, mis meie sarjas on olnud.
Teerajajad ja võitlejad
Aga ega selle pärast eespool tugevaid sõitjaid puudu polnud. Õismäe eksperdid Risto Kappet (IJ Racing x EVAL) ja Martin Saarnak (SS Racing) seekord küll poodiumile ei saanud (hoolimata Risto on-point Senna outfitist), aga kinnitasid enda mainet Õika ekpertidena sellegipoolest vastavalt 7. ja 4 kohaga. Palju ei jäänud ka puudu, et Corner 1 sari oleks saanud oma esimese naissoost üldarvestuse medalisti. Mia Druppa (Team Druppa) oli kvalifikatsioonis üldarvestuse neljas ning HEATi-des koguni kolmas pärast kõva lahingut Risto Kappetiga. Finaalis oli Mia samuti suures mängus kuni õnnetu võistlusintsident ta spinni saatis ja 10. kukutas. Mia polnud aga allaandja tüüp, sest finišis oli ta tõusnud juba koha võrra 9-ndaks.
Kindlasti ei ole allaandja ka Mia vend ja Team Druppa tiimikaaslane Ken. Ken oli HEAT 3 tegemas kena sõitu, kuni põrkas rehviseina ja sai löögi ka tagant tulnud teda vältida mitte suutnud konkurendilt. Keni jalg sai korraliku raputuse ja esimese hooga tundus, et päev on läbi. Ken aga istus finaalides juba jälle kardiroolis ja näitas ühe võistluse kõige aeglasema kardi peal nii head minekut, kui ka seda, et siin on tegu ühe südika väikse kutiga.
oma õnne valajad
Südikusest rääkides, nii võib kirjeldada ka Romi Tammanni TK Racing tiimikaaslase Lauri Kärsini esinemist. Kvalifikatsiooni järel end HEAT 2 leidnud Lauri võitles endale välja koha A-finaalis enne, kui seal number 7 kardiga (hoidis Kimit hinges) finišijoone üldarvestuses kolmandana ületas. Teame, mis sõnu ütleb Lauri kiivrisse siis, kui asjad ei lähe hästi. Nüüd saime teada, mida ta ütleb siis, kui asjad lähevad suurepäraselt ja selleks on…
“FUCK YEAH!”
Lauri Kärsin
Ehk põhimõtteliselt samu sõnu, aga rõõmsas toonis. Romi ja Lauri vahele jäi aga Platon Labaznikov, kes oli ehk ainuke piloot, kelle pärast Romi pidi üldse seljataha vaatama. See esitus tagas Platonile ka Roomet Mosovi ja Keven Kartau ees võidu U14 arvestuses.
vaadates seljataha, aga hooga edasi
Seljataha pidi lõpuks vaatama ka 90kg + klassis võidu võtnud Taavi Altpuu, et kas tema klassivõitu ohustav Ecosh tiimikaaslane Vahur Vollmann jõuab talle C-finaali saginas järgi. Ei jõudnud seekord. Poodiumi viiamsele astemele 90+ kg arvestuses sõitis end seekord Henry Teigar.
Peab ka ütlema, et lõpuks olid tublid kõik 48 sõitjat. Kaasaarvatud 48. kohal lõpetanud Nikki Maasing, 47. kohal lõpetanud Kristjan Kilu ja 46. lõpetanud Jörgen Ader, kes on alati Õismäe rajal üks meeldiv ja tuttav nägu olnud. Tublid olid ka kõik emad, kes emadepäeval välja tulid, et nende lapsed saaks oma kirge realiseerida. Aitäh Teile!
Tänud ja Taylorid
Ja nüüd, kui kõik tolm hajunud, näeme, et üldarvestuses on liider Romi Tammann (294) Risto Kappeti (277) ja Lauri Kärsini ees (268).
U14 arvestuses näeme aga liidrina Rihhard Leherood (36) Keven Kartau (36) ja Roomet Mosovi (35) ees. Kartau ja Leheroo on ka üldarvestuses kõrgetel ehk 5. ja 6. vastavalt.
90kg + arvestuses on Taavi Altpuu (39) liider ja seda Vahur Vollmanni (37) ning STPV eestvedaja Tõnu Taalimäe (30) ees. Tiimide arvestuses juhib teed TK Racing (562) IJ Racing x EVAL (521) ja SS Racingu ees (480).
Suured tänud kogu FK Keskus tiimile ning eriline kummardus suurepärase kohtunikudebüüdi teinud ja varem meie sarjas ka sõitjana edukalt üles astunud Steven Marcus Ojapõllule!
Nii, mida veel… Ahjaa. Tyre Swift Racing tiimi liikmetest tundub Karl Läll olevat üsangi teadlik Taylor Swifti diskograafiast (1989 on lemmikalbum). Samas aga möönis tiimikaaslane Sander Sasi, et ta vist ei oska nimetada mitte ühtegi Taylori laulu. Vaatame, kas Sander on hooaja kolmandaks etapiks Laitse GP-ks mõne siiski ära õppinud.
Kõiki tulemusi saad uudistada Õika etapi all SIIN